Ahad, 20 Julai 2008

mohon doa semua...

Salam. Takde idea sena nyer nak tulis pasal aper. So, juz nak mintak korang sumer doakan agar sakit kaki abang aku baik dengan segera. kesian aku tengok die.

Actually camni, abang aku terjatuh pokok rambutan tadi. Konon nyer nak amik buah rambutan untuk anak2 la. jatuh la pulak. terhentak lak kat tumit. so, sekang ni memang nak tekan bahagian tumit tu pun payah. nak berdiri pun susah giler.

so, doa2kan la abang aku yer. mudah2an dengan doa2 kalian semua, abang aku dapat kembali pulih sepenuhnyer, dengan segera. ameeeen, ya rabb.

sedikit pesanan untuk semua. mak aku kate, due time yang memang tak sesuai nak panjat pokok. time tenghari n time senja. aku tak tau la scientific reasons die. tapi, entah la. tu la petua orang tue2. lagi satu, kalo panjat pokok rambutan, ingat2 dalam kepale. dahan2 pokok rambutan mudah patah. tak macam pokok manggis. dahan die liat giler (kecuali yang dah tua la). so, kalo nak pijak mane2 dahan pokok rambutan, please make sure yang dahan tu keras dan mampu menampung berat badan anda. korang boleh goyang2kan dahan tu untuk tau die kuat ke tak.

tu je la kot pesanan untuk mase ni. haha. sekali lagik. mintak doa yer sumer. mudah2an Allah segera memulihkan kembali kaki yang cedera itu. AMEEEEENNN, YA RABB. RABBUNA YASHFIKK. AMEEENN.

Tiada ulasan: