Ahad, 23 Mac 2008

Bon Voyage...


(Hepi je Kak Maz...Seronok ke balik???...Hehe...Kitorang la yang sedey ye...)

Post ni aku tulis khas untuk Kak Maz (Mazra) n Kak Masyitah. Juz nak ucap selamat jalan n selamat berkhidmat kepada dua orang akak2 ni. Ni kire penerbangan terakhir la - trip keempat - yang membawa budak medik mesir yang dah habis. Sedih gak semalam. Tapi, nak wat camne. Itulah ketentuan Allah.

(Due akak yang best...Kak Masyitah n Kak Maz)

Aku hanta Kak Maz jer. Tu pun bawah umah je. Sebab umah Kak Maz dekat ngan umah aku. Nasib baik datang awal. Sempat gak la nak tolong Kak Maz angkat barang2 die. "Berat gak ye beg tuh, Kak Maz ye". Untuk Kak Masyitah, salam je la yang aku boleh kirim. Sebab die bertolak dari Hayyu Asyir. Jauh sangat la nak g. Hehe.

Terime kasih banyak2 untuk kedue2nye, especially Kak Maz. Sebab Kak Maz ni satu U ngan aku. So, banyak gak la die tolong dalam pelajaran. Thanks again.

(Kak Maz n seisi rumahnye...KD, Hamizah, Hazfizah, Izzati n Azah)

Buat akhirnyer, thanks kepade jurugambar (Paan). Kalo die takde, mane la aku nak cekau gambar2 nih. Hehe. Thanks ye.

1 ulasan:

[ taicho ] berkata...

heh~no prob =)

actually aritu tremco kosong je