Selasa, 11 Mac 2008

Janji mesti ditunaikan...

Post kali ni kau tak nak membebel panjang. Aku juz nak tunaikan ape yang aku dah janji dalam post sebelum ni. Mesti korang tak ingat kan. Aku janji nak letak gambar2 dalam post akan datang (post kali ni la). So, hope u guys enjot la ye nengok gambar2 nih...

(ni la Mustasyfa Yabani - lebih dikenali sebagai Hospital Kanak-kanak Merah)



(ni lak Mustasyfa Abou Rish - kitorang panggil Hospital Kanak-kanak Putih)


 (ni Centre for Social and Preventive Medicine - tempat kuliah Paeds aku. Kalo korang perasan, bangunan yang bercamtum sebelah tu la Mustasyfa Yabani. Btw, tu abang aku le. Bukan aku)



(ni pun abang aku gak. Haha. Kat belakang die tuh, Hospital O&G. Tapi, tak siap lagi la. Tak merase la aku gune hospital baru ni. Waaaa...)



(satu lagi hospital. Tertinggal lak nak letak kat atas. Yang ni Hopital Internal Medicine. Aku buat round Clinical Medicine kat sini la.)



(last gambar untuk kali nih. Ni NECTR. kitorang panggil Markaz Sumum [tosik]. Tapi kitorang bukannye amik kelas Toxic ke, Forensic ke kat sini. Kitorang amik kelas O&G. Pelik tak? Tak. Sebab ni Mesir. Hehe)

Ok la. Dah la kot. Kang aku buh semue gambar, dah takde gamabr lak nak letak lepas ni. Haha. Ye la, aku ni bukannyer rajin sangat amik gambar. Sebab tu aku cilok abang aku nyer jer. Sori ye Angah. Haha.

Bye.

Tiada ulasan: